Три причини да обичаме интернет!

05.07.2009 at 8:38 2 коментара

2009 е годината на интернет

Тази година интернет навърши 20 години, постоянно четем доклади как социалните мрежи все повече навлизат в живота ни постепенно измествайки дори печатните издания и медии. Днес има мултимедийни елементи: музика, фотоси, графики, видеозаписи и игри. Животът ни се обвързва все повече и все по-тясно с виртуалната реалност.

Аз самата съм вече на етап да не мога да си представя живота си без Web 2.0. Във връзка с това, ентусиазирана от възможностите, които ни дава мрежата и по повод първото по рода си уеб-изложение в България за дигитален маркетинг и уеб бизнес от световна величина, се замислих:

Кои всъщност са причините интернет да е толкова важна част от нашия живот и нашия бизнес?

Моите 3 причини са:

  1. Социалните мрежи, които ми предоставят възможността да общувам с приятели, които живеят далеч от мен и с които по обясними причини нямам възможността да се виждам толкова често,  колкото бих желала.
  2. В интернет мога да организирам всичко! За човек, който е маниак на тема организация и подреденост това е раят 🙂 Тук всичко ми е подредено по линкове, по страници – съхранено е в съответната социална мрежа като съм му задала поне 5 тага, за да успея да го открия после и съм го запазила на поне още 2 места, за да не го загубя забравяйки къде точно съм го съхранила – просто невероятно! Ако можех да организирам по подобен начин и къщата си щеше да е чудесно, но не би …..
  3. Пести много време! Аз съм от хората, които винаги правят по 100 неща едновременно (това е причината да съм толкова „маниакално“ организирана), обикновено различни, за да се чувствам винаги ентусиазирана и за да имам винаги нови предизвикателства пред себе си – иначе ми става скучно и не съм така производителна. Та когато имаш да свършиш хиляда неща е много важно да успееш да ги свършиш бързо, иначе денят никога не стига.

На страниците на contacto.bg вече предизвиках трима изключително уважавани от мен маркетинг-специалисти да споделят своите три причини защо „обичат“ интернет.

1.Поли Козарева маркетинг експерт и основател на един от любимите ми маркетинг-блогове –  „Маркетинг буркан“ вече отговори на предизвикателството като написа статията:  Моето отношение към интернет.

Ще се радвам скоро своите причини да споделят и

2.Жанет Найденова, която е единствения сертифициран обучител по Guerilla Marкeting в България и  която и без това има на 17.07 лекция по Guerilla e-Marketing – тъкмо повод за размисъл 🙂

3.Оги Иванов – може би един от най-известните SEO специалисти в България

Правилата: Отговорете на въпроса: Кои са вашите 3 причини да обичате интернет и  го публикувайте официално в мрежата, пуснете линк към този пост (или публикацията в contacto.bg) и линк към страницата на WebIT – като първопричина за започване на начинанието + линк към 3 други блогъри и т.н.  – 3 отговора, 3 линка, 3 приятели.

Задължавате се да пуснете коментар към отговорите на вашите приятели

Reblog this post [with Zemanta]

Entry filed under: eMarketing. Tags: , , , , , , .

Изградете впечатление за себе си преди да го е сторил друг

2 коментара Add your own

Вашият коментар

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Архив

юли 2009
П В С Ч П С Н
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031